Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 20:59

Idag har jag nästan bara haft  mina tankar kretsat  runt om en grej.... Saknar helgen som var nu i Stenungsund.... =)

Av Anna - 29 november 2009 16:36

Nu är man tillbaka här igen efter att ha jobbat  röven av sig och nu menar jag BOKSTAVLIGEN röven utav sig!! Iallafall, såhär såg det ut:
fredags: Frukost+lunch+kväll  (ingen rast någonstans där emellan )
lördag: Frukost+lunch+kväll (fick någon timme rast )
Så man kan säga att man har sprungit runt som en dåre. Bara i fredags gjorde jag 17 timmar och nästan samma för lördagen. TRÖTT! men jävligt roligt.
Fick jobbat ihop med goa personer, Dawid och Sandra. Hade as roligt, skratt hela tiden.  Och så sprang man som dårar, nä men fan vad roligt jag har haft det. Finns väldigt mycket som man skulle kunna berätta men orkar inte skriva allt. =)

"Se, men inte röra! " ;-)  -haha, yeah right!

 

Nä men sjukt trött men sjukt kul på jobbet. Fick dessutom sova på hotellet pga sena arbetspass, myyyysigt :P och skoj..nära och bra till jobbet. En våning upp bara, haha. (A)

Idag blir det till att slappa bara..ska ju börja det Sega veckorna nu med arbete 7 dagar i veckan i några veckor... Råda, here i come =)

Vila nu... =)

Av Anna - 26 november 2009 16:32

Går inte att beskriva hur man mår idag. Jag mår apdåligt. Har ont i magen och det är inte så vanligt ont utan det är mer en klump i magen som man kan få om man är ledsen, nervös, förvirrad, krossad och ja nämn lite till. Har också ont i kroppen, har arbetat som ett as idag. Är hur trött som helst. Och det värker! Sen har jag en känsla utav att jag bara vill försvinna, för detta funkar inte.  Allt är fel!
Och åkte också på att jobba långpanna imorgon och på lördag. =/ 12 timmar nästan på en dag.. aja och sen blir det till att jobba 7 dagar i veckan i ca 3 veckor. undra hur det ska gå..

Kan inte någon bara sätta ett skott ihuvudet på mig?!

Av Anna - 25 november 2009 18:32

Sängliggandes och tv-tittande. Man orkar ingenting annat. Skall också jobba imorgon tydligen så det är lika bra att slappa.  Anyway...
Gud, det är väldigt skönt att inte göra något.. Har dessutom betalat min första hyra idag.. :)  *klapp på axeln* men det sved när man såg summan med sin lön att bara falla neråt ...=/

Nu ska jag fortsätta att kolla på vänner...
Mina vänner är underbara och jag älskar dem
  

Av Anna - 25 november 2009 11:06

God morgon ..
Ny dag och nya tag blir det idag, inte för att jag vet vad som kommer att hända.
Men idag kommer lönen, YEY!! Fast en hel del kommer att försvinna =/ jobbigt.

Jag hittade dessutom en låt som betyder jättemycket. Den är vacker och då menar jag vacker!   Jag älskar den...<3
Det väcker minnen...

Av Anna - 24 november 2009 23:09

för att spenderas tillsammans med min säng. Kommer bli väldigt skönt.
Tror nog att jag inte är ensam om det.
Och do you know what? Om mindre än en timme så är lönen inne!! Jag, om någon är glad. Det är nog de allra flesta,hihi


God natt på er..

Av Anna - 24 november 2009 21:32

tills nästa utgång. Då jävlar kommer det att smälla till. Kommer dansa som en galning, förhoppningsvis till denna låten. Den är såå bra och videon är ju fett bra, haha rolig med dessutom. Skrattar ju åt den..




Ni anar inte vad jag kommer att göra på dansgolvet ;D (a) -mihihi

Av Anna - 24 november 2009 19:15

Lögn? Är allt det man har fått höra en lögn? Eller vad är det?!
Om man inte vill stå för det man säger så varför öppnar man ens för det första sin mun? Lite väl dumt, om man frågar mig.
Stå för det du/ni säger.

Jag, åt andra sidan får höra en massa saker och det har hänt några gånger nu, samma visa. Vad ska jag göra, skall jag tro på det jag får höra eller vadå? Jag vill mer än gärna tro på det men det är inte lätt när det händer/sägs/görs andra saker .  När man beter sig stelt.
Snälla, säg inte något som du/ni inte kan stå för eller leva upp till och låta andra människor "tro" på.    Korkat!

Och jag har klurat ut en grej som är så oaktrativ bland människor som folk inte fattar, tydligen. Människor kryddar allt för mycket med detta och det borde läggas ner. Visst, lite krydda får det finnas men inte sååååå mycket. Det gör att allt blir bara fel, ointressant och patetiskt.  Kan ni gissa vad jag pratar om?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards