Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 30 december 2009 15:47

Seg,trött och krasslig. Lägg där till att jag har skadat min hälsena. *suck* Ingen vidare blandning.
Idag blir det bara till att vara hemma och sköta om sig själv. FULLT UT!!
Har också plockat iordning här hemma och efter att ha gjort det så lovar jag er att det känndes bra. 
Klämmde också i mig en megasen frukost. Varm chocklad passar utmärkt nu när det är så kallt ute. Och självklart är det så gott.

Igår träffade jag min sötnos. Vi åt lunch och shoppade. Haha, när vi två är tillsammans och shoppar, jag kan ju bara säga att våra plånböcker blir snabbt tömda. OVANLIGT SNABBT!! :D
Men kul hade vi..

Och imorgon mina vänner, är det nyårsafton! Jag längtar för det kommer att bli så roligt. Allt är planerat!
Hoppas att ni också ser fram emot det nya året? =)
Ni kankse har eller kommer ge nyårslöften? I sånna fall vad? =)
Själv vet jag inte om jag ska göra det eller inte. Vet inte vad det är jag ska lova direkt. Kankse ha roligare detta kommande året? , vem vet? ;)

Av Anna - 28 december 2009 22:04

-Facebook kriiig..  Watch out!

Yes, alltid lika kul att tävla och fjanta sig på fejan. And this time, i'm the winner!! Eller hur henke ;-)

Av Anna - 27 december 2009 23:43

- Dags att skaka rumpan !?!
D
et tycker jag allt att det är. Har nämligen inte gjort det på ett bra tag nu, men snart är det dags. Jag längtar och gud vad roligt vi skall ha den kvällen. Oh la la... Skall jag behöva säga mer?   Blir helt till mig nu när jag bara ens lyssnar på Pitbull-Hotel room. Nej, vi kommer att ha det roligt som vi brukar.  Dans på bardisken, haha! 
Party!
Låter lite skumt att jag pratar om detta på en söndagkväll, nu när denna helgen är över. Haha.
Men dans är ju det bästa som finns. Ni måste la hålla med?! Jag går ju runt och dansar på jobbet, haha. no problemo! ;D  Roligt måste man ha det..

Hoppas att jag kommer att kunna sova inatt, ordentligt!   Min lillskit också, men det kan jag lova er att lillskiten, den kommer vara hyper  -.-  *Suuuuck*

Längtar till nyår..måste hitta ett snyggt partyfodral till kroppen min ;-)

Av Anna - 27 december 2009 19:57

Det är skönt att bara göra -ingenting. Att glida runt hemma och ta det lugnt är suveränt. Har lagat en god middag och spenderat dagen med bra program på tv:n. I like it.
Natten däremot till idag var inte lika suverän. Jag vaknade utav att någon jävla idiot ringer på min port-telefon ett visst antal gånger utan att ge sig. Därefter la det av en stund så jag somnade om. En stund senare så vaknar jag utav att det knackar på min ytterdörr. Först trodde jag att det bara var något som jag inbillade mig, så jag sket i att kliva upp. Men sen blev det värre så DÅ klev jag upp för att kolla läget. Ni kan förstå att jag var livrädd. Men jag klev som sagt upp och öppnade den jävla dörren och när jag väl gjorde det så var det ingen där.  Då började jag undra. Jag var livrädd och kunde inte somna om. Men efter att ha ansträngt sig att kolla på tv, så gick det att somna igen. Men läskigt värre.


Har också tänkt igenom en hel del idag på människor i min omgivning. Jag älskar alla, varenda en. Men det finns vissa personer som typ skadar sig själv och andra utan att veta om det. Och för mig som ser,hör och möjligen får vara med om detta i vissa fall , jag vet inte vad jag ska göra?! Det gör ont i hjärtat att bara typ "se på" när det väl händer. Jag älskar ju dessa människor men ?
Jag vill ju dessutom väcka deras hjärnor och berätta vad det är som försigår och försöker få dem att inse att det dem gör är fel. Bara slänga ur sanningen, men det är ju lättare sagt än gjort, tyvär.

Har ni några förslag på vad man kan göra åt sådana situationer?


För att försöka muntra upp mig själv så blir det kakdax nu :) <3

Av Anna - 25 december 2009 19:03

Hemma igen då, efter ett julfirande hos min mor. Vi hade det mysigt. Och mängder med julklappar blev det, jag har tydligen vart snäll iår :) -mihihi.

Vet inte vad jag ska berätta om dessa dagar men kan bara berätta att jag hade det väldigt trevligt :)
Fick dessutom nu idag en lillskit med mig hem :) den är ju så söt =)

Av Anna - 22 december 2009 19:02

Fick nyss syn på att lönen man tjänat ihop nu är inte alls bra..  Shit pommes.
Ja, det är inte mycket man kan göra nu. 

Anyway, har vart och handlat hem lite saker till min kyl. :) Behövdes!
Därefter blev det matlagning.. Jag lyckades idag igen ..-mihihi

Vet ni, jag kankse kommer att få en kamrat imorgon :) Jätteglad än sålänge..

Av Anna - 22 december 2009 13:14

God förmiddag/eftermiddag, eller nu vad det än är.. Ja trött är man ju i vilket fall som helst. Och irreterad på min mobil som stänger av sig och sätter på sig själv när den får lust för det. Byta någon? 

Men har sovit rätt så skönt inatt. Var väldigt trött efter att ha kommit hem ifrån att ha provjobbat igår. Det blev raka vägen till sängen. YEY.!
Provjobbet gick bra igår, dem vill att jag kommer in och jobbar lite till innan dem bestämmer sig. Dem vill dessutom att jag ska jobba på nyårsafton, ehm. alltså det är ju jobb och det kan man inte tacka nej till men jag är ju inte hemma på nyår så det vore nog bra att berätta det för dem, men vågar man det eller lär dem bli sura? -.-
Får se... let us se about that..
Och det sura är som jag såg nu är att man inte får lön försen imorgon, *suuck*. Då får det bli julshopping i sista minuten, imorn! Det lär jag nog inte gilla, stressen!  Men man kan inte göra något annat än att acceptera det. ;)

Ska göra mig iordning för att ge mig iväg för att handla lite till kylen min =)

Av Anna - 21 december 2009 11:04

World behind my wall. . .

 

Ingen härlig natt,  kunde inte sova pga att man drömmde äckliga mardrömmar. Låg och vred på mig. Kallsvettades och kände bara hur tårarna rann ner för kinderna. Ja, det känndes så verkligt. Var verkligen orolig ifall det verkligen hände eller om det ens skulle hända. Vet inte vad jag skulle göra i det fallet.

Och nu sitter man här och är nervös/orolig och nu vad man kan vara.

Mår inte bra.....

Självklart så vaknar man också och får syn på att det snöar som bara den ute, inte kul. Ska ju förbannat ut i det vädret =/
Ligger hellre kvar i min säng och skapar min egna värld....

Ovido - Quiz & Flashcards