Alla inlägg den 6 december 2009

Av Anna - 6 december 2009 15:50

Fan vad kul jag har haft det på jobbet nu under helgen.  Har verkligen saknat dem =).

Igår var allt på topp! Samma med julbordet. Hade oändligt kul med Dawid & Adisa. Hahaha. Men som sagt, allt gick skitbra och senare efter jobbet så drog vi till BK för käk. Därefter åkte vi tillbaka till jobbet för att vi skulle sova där med tanke på att vi jobbade väldigt sent och vi skulle ändå jobba dagen efter väldigt tidigt.
Så vi fick ett rum. Tanken var den att jag och Adisa skulle dela rum. Dawid fick rummet brevid oss men han hängde hos oss så att vi kunde sitta och tjöta, vilket var skitkul!
Det blev kuddkrig, snack om allt och en jävlas mycket skratt. Alla vi var ju övertrötta men vi kunde inte sova. Och vi skulle upp tidigt!!! Det slutade med att adisa stack in till dawids rum och snodde hans säng eftersom att han och jag inte kunde hålla klaffen.  Och jag låg & skrattade som ett as. Sen runt halv 4 på morgonen så somnade vi.
Efter ca 2-3 timmars sömn så var man tvungen att kliva upp och jobba. Kallt och segt var det. Men förvånadsfullt så var jag inte trött alls. Eller kankse föör trött så att jag blev hyper, haha.
Adisa & Dawid bara kollade på mig som om jag vore galen medans dem var väldigt trötta.
Men vi hade det väldigt roligt. Den kvällen var bäst!
Nästa helg, hoppas det blir lika kul men det tror jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards