Alla inlägg den 20 december 2009

aPa

Av Anna - 20 december 2009 23:18

Jag förstår verkligen inte att musik kan betyda så mycket och så olika för människor. Minnen osv. Ens tankar bara flyter iväg, långt ifrån verkligheten.

Mina tankar gör precis just det, försvinner.

Ibland råkar man också ut för en ond cirkel, att man hamnar i en sådan och det är jag väldigt bra på.. tro mig (Y)

Jao nä nu ska jag fortsätta att sakna människorna.. =/
(* liiiiiiiiiiiiiiiider * )

Av Anna - 20 december 2009 20:44

Färdigt tvättat för den här gången. Känns gött! Dock är jag inte den smartaste personen när det gäller att få igång torkrum, fick stå i ca 20 min och klura ut hur man får igång det rummet. Och tror ni att jag klurade ut det?! HAHA, nej -.-

Ja så det kan gå, ibland.

Ska nog ta och göra klart mitt cv nu inför imorgondagen.. :/
Tänk er, nu sitter mina kära på personalfesten och gottar sig medans man själv sliter här hemma.. *suck*    I bet that Dawid, Adisa och alla andra saknar mig ;)

Av Anna - 20 december 2009 16:27

Jahaaaap... nu har man städat klart för idag, -igen. Och om några minuter så bär det av ner till tvättstugan, jahoooo. (typ). Ska även laga mat också och sätta mig ner för att skriva ett cv. -.-

Jag som verkligen har sätt fram mot denna dagen då det är personalfest, men så blir det ändrade planer bara sådär! USCH!  Kunde inte det kommit mer olägligare? :(   - tår i ögat.


Nej, jag är inte alls överlycklig just nu. Får la hitta någon rolig person att underhålla mig med på msn eller något, mihihi :)

Av Anna - 20 december 2009 09:48

   Frågan är den vad jag gör uppe såhär tidigt?.Är ju helt slut och vill bara sova men kan ju inte somna. Var gött att somna tidigt igår iallafall.

Idag har jag också en del att göra, ska ju typ skriva nytt cv, tvätta och pyssla om. Skulle egentligen gå på personalfest ikväll men tyvär får jag stå över det med tanke på att man nästan bara får en chans till en arbetsinterviue ang. fastanställning. Eller ja. Ni förstår.
( jag som har längtat såååå efter denna dagen  :'(  )

Som en vän sa: Det kommer fler tillfällen till personalfest.

Nu ska jag glo tv =)

Ovido - Quiz & Flashcards