Alla inlägg den 8 december 2009

Av Anna - 8 december 2009 22:31

Dags att sova nu. Men innan det så har jag en sak att säga och det är att:

Jag saknar din vänskap och att ha dig att prata och skratta med, verkligen.
Inget är sig likt. Det har gått ett bra tag nu men jag vet bara inte. Förlåt för senast.  Ursäkta att jag sa sanningen, ska kanske låta bli men nu kan jag inte få det ogjort.
Men du, Arash Khadjavi, jag saknar din vänskap. Det vill jag att du ska veta.

Go natt

Av Anna - 8 december 2009 20:58

Idag är det en sådan dag då allt känns så äckligt jobbigt. Man är bara trött på hela skiten. Trött på jobbet, trött på människor som beter sig som svin, trött på att något aldrig  blir bra när man väl försöker osv, ja ni förstår.
Har bara velat sticka ifrån detta och det vill jag fortfarande men funderar på att ge det en chans till.
Och att ha i tanken att man ska till Råda och jobba imorgon, det får en bara att spy.! jag vill INTE!

Dagen idag har jag spenderat lite hos min granne på en fika. Sedan har jag packat upp lite flyttkartonger för att försöka få lite ordning på detta och självklart har jag städat lite med. Har också lagat mat. Gott men tråkigt att laga mat själv till sig själv. Och nu har jag duschat. Väldigt skönt att låta varmvattnet rinna över sig när man är på pissdåligt humör.

Nu är det dags att lägga sig i sängen och hoppas att dagarna försvinner jävligt fort! -.-

(Ursäkta! )

Av Anna - 8 december 2009 13:22

Känner mig allt seg idag. Så, kankse blir det till att bara dega i sängen under täcket framför tv:n? Men måste också få lite mer ordning här hemma, så vad sägs som lite städning?? *uuurk*
Haha, vet ni vad? Jag ska iväg till grannen och äta lussebulle =) så ses !

Ovido - Quiz & Flashcards