Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Slå mig

Av Anna - 13 januari 2010 19:09

i huvudet. Dagen är ju bara för deppig idag, så seg. Inget har hänt direkt, utan man har bara vart hemma och gjort nada. Eller ioförsig, jag har ju badat lillskiten, sen har jag lagat mat och bara slappat. Det blir tråkigt i längden.
Jag känner mig som en zombie. Helt utslagen.
På söndag skulle en sådan här dag passa bra, slappdag. Det lär det ju bli också men att bakfylla medföljer på köpet. :)

Hoppas något bra på tv kommer ikväll... måste kika!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 februari 2010 16:57

Skön kväll igår. Menar, bra sällskap,tjöt och dricka . Bara allmänt trevligt, sånt gillar man. Dock var man kankse inte så duktig på mariocart ;o -haha men lite skills hade man.Vaknade sent idag. Känndes skitskönt att få sova (Y) Så dagens planer vet...

Av Anna - 28 januari 2010 11:58

När solen skiner, varför kan det då inte betyda att det är typ vår ute? med en lite gnutta värme?! :/ Nej, utan istället så är det typ snöstorm  och slask ute..illa. Så vill vi ju inte ha det. Vi vill ha vår, värme!Dagen idag har inte fört med sig nå...

Av Anna - 21 januari 2010 21:13

Lillskiten sover, precis som vanligt höll jag på att säga. Det skiftar med det men oftast brukar den såhär dags springa runt som en dåre i lägenheten. Men inte idag, inte nu, skitskönt.Själv ligger man med magont i sängen framför tv.n . Skönt att bar...

Av Anna - 21 januari 2010 12:41

Att vakna upp en morgon och att känna sig deppig är inte alls roligt. Har inte lust till att göra något. För idag känns det som om att allt är fel och att man bara vill försvinna osv. Ja, men ni vet det känslan. Irreterande.Men får försöka göra det b...

Av Anna - 20 januari 2010 18:44

Dålig uppdatering, jag vet. Har varit väldigt lat nu de senaste men men..Hoppas att ni nu som läser mår bra. :) Och att ni har gjort trevliga saker, inte för jag vet vad men att ni har haft det trevligt i vilket fall som helst.Själv nu de senaste dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards