Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 4 december 2009 20:54

Nu är det offeciellt, eller nu vad man skall kalla det. Första natten i min alldeles egna lägenhet är nu avklarad och har inte vant mig , än, haha men det kommer. Det var riktigt spännande må jag säga.
Möblerna kommer upp pö om pö.. Skall även handla in nya saker när jag väl har pengarna så att säga. Men det börjar bli bra. :)

Ni skulle sätt min mamma igår när hon skulle åka hem till sig utan mig, haha! Hon kunde inte släppa taget, utan först så var jag tvungen att följa med henne ner för att vi skulle testa nycklar och brickor. Sedan när jag skulle upp igen så ville hon följa mig upp till min dörr. När jag väl stod inne i hallen så ja, vad ska man säga. Hon hade svårt att släppa taget och nu ringer hon väääääldigt ofta för att kolla hur allt är osv. Ni vet, MAMMOR!!

Har också invigt mitt kök idag med matlagning. Jag är då ingen höjdare på att laga mat utan att någon katastrof skall hända. Så, jag var livrädd för att brandalarmet skulle gå igång hela tiden MEN det gjorde det inte, tack och lov :)

Jobbet på Råda idag då gick bra. Nu är en vecka avklarad. Bara några veckor till. BARA!!! Fyyy. Jag hoppas att dem veckorna går fort för om jag skall vara ärlig så vill jag inte jobba där av några skäl.
Nu minns jag varför jag inte tyckte om när jag hade min praktik där. ( Jag praktiserade där i våras).
Jag vill sluta nu med detsamma men jag måste isåfall hitta något annat eller fiska efter mer timmar i stenungsund. För jag behöver pengarna.

Och imorgon blir det att jobba långpanna, dvs ca 12 timmar . Hoppas att det är samma människor som jobbar. För jag har verkligen saknat dem.
Jobb hela helgen och hela nästa vecka...7 days.

Nä, nu skall jag glo tv :)

Av Anna - 1 december 2009 19:26

Lite irriterande att man inte får sina nycklar till sin lägenhet den dagen man skall ha dem för att flytta in...!! Vad arg man blir. Och här står man nu, mitt under flytten och har ingenstans att ställa sakerna och plus att man jobbar som ett as nu, så på något sätt så måste man få ihop allt. Jobb+flytt+en massa mer och man kan ju inte planera när man inte har fått dem nycklarna som är den viktigaste delen i det hela.. Undra hur detta skall gå. =/

Yes, men jobbet idag var hur stressat som helst. Shit men tack och lov att jag är hemma nu så jag kan vila och göra vad f*n jag vill. =)

Ovido - Quiz & Flashcards